In primul grup de activitati, accentul principal este pe crearea cadrului pentru o mai buna cooperare intre ONG-uri si alte parti interesate din domeniul gospodaririi apelor si combaterea poluarii, inclusiv: 


Principalele rezultate: 

  • 5  focus-grupuri organizate 
  • studiu privind managementul apei si controlul poluarii - 150 de exemplare, 
  • Cercetare pe participarea ONG-uri - 150 de exemplare,
  • portal web pentru cooperarea ONG-uri. 

Principalele rezultate: imbunatatirea cunostintelor cu privire la managementul apei si statutul de control al poluarii in regiunile de proiect.

In al doilea grup de activitati, proiectul isi propune pentru consolidarea capacitatii de cooperare a ONG-urilor si a activitatilor urmatoarele: 


Principalele rezultate:

Rezultate principale: nivel crescut de calificare si informatii cu privire la managementul apei si combaterea poluarii,  intre ONG-uri; Nivelul de cooperare sporita intre actorii publici si private.

In al treilea grup de activitati, obiectivul este cresterea participarii publicului in managementul apei, inclusiv: 

  • Crearea unei baze de date cu cele mai bune exemple de participare a publicului la procesul de luare a deciziilor in ceea ce priveste apa si controlul poluarii;
  • organizarea unei conferinte privind diseminarea celor mai bune practici privind participarea publicului;
  • Organizarea unor campanii de constientizare privind ecosistemul Marii Negre si lobby pentru controlul poluarii din bazin, in special in ceea ce priveste raurile tributare din regiune; 
  • Crearea unui ghid privind implicarea publicului in procesul de luare a deciziilor.

Principalele rezultate: 

In grupul patru de activitati, proiectul se refera la vizibilitatea actiunii in care toti partenerii sunt implicati; aceasta va incerca sa abordeze toate partile implicate in proiect, precum si publicul larg, prin ajustarea mesajului si continutului acestuia la diferite niveluri de intelegere, prin:

  • Crearea conceptului de identitate vizuala si strategia de comunicare;
  • Folosirea internetului pentru o promovare si informare mai buna;
  • Comunicarea  mass-media;
  • Multiplicarea si diseminarea de materiale informative si de promovare.

Principalele rezultate:

  • concept de identitate vizuala;
  • Strategia de comunicare;
  • 7 bannere, 5 roll-up-uri, 1500 de seturi de mapa + stilou + notebook, 150 de postere;
  • 4 conferinte de presa, 50 de articole de presa, 5 interviuri in / mass-media TV scrisa / radio local;
  • 10000 pliante, 5000 brosuri;
  • Servicii de promovare Web: cel putin 3 evenimente mass-media pe luna, promovare permanenta online pe cel putin 5 site-uri.

In grupul cinci de activitati, in ceea ce priveste managementul si coordonarea actiunii, scopul este de a asigura punerea corespunzatoare in aplicare a proiectului, cu respectarea cerintelor contractului de finantare si a legislatiei nationale in vigoare. Aceasta activitate prevede: 

  • Organizarea intalnirilor de grup;
  • Servicii si proceduri de licitatie bunuri;
  • Evaluarea interna a proiectului. 

Principalele rezultate: 

  • 7 intalniri de grup de coordonare organizate prin intermediul Skype (internet);
  • 6 rapoarte de progres. 

Toti partenerii vor fi implicati, in functie de resurse, expertiza si angajamente.